Tapasztalataim a Grow my hair  3in1 Hajerősítő Fésűvel Kapcsolatban - Galló Lídia szépségtanácsadó 2 hónapos tesztje

Sziasztok!

Galló Lídia vagyok és szeretném megosztani a tapasztalataimat a DermaGene Grow My Hair 3in1 Hajhullás elleni, Hajerősítő Fésűvel és a Grow My Hair Hajszérummal kapcsolatban.  

Novemberben kezdtem el alkalmazni ezt a készüléket hetente két alkalommal hajmosás után. Mostanra körülbelül a 20. alkalommal használtam már így hiteles és nagyon szuper eredményekről tudok beszámolni Nektek! Először is azzal szeretném kezdeni, hogy mielőtt elkezdtek bármilyen készüléket használni, nézzetek utána annak, hogy ha bármilyen betegségetek van akkor Nektek szabad-e használni a készüléket!

Eredmények

A képeken láthatjátok az én előtte-utána képeimet (körülbelül 2 hónap alatt) eddigi elért eredményeimmel.
7feef16e-eaa2-4250-a641-c0a5fb44f1fc.jpeg
822da9e2-581c-45d8-94ea-f65ccb6eaf8b.jpeg
A jobb oldali képen a hajam sokkal dúsabb, erősebb, hosszabb, fényesebb és rengeteg új babahajam nőtt, aminek elmondhatatlanul örülök!

KEZELÉSEK

Minden hajnövesztő kezelést hajmosás után kell elvégezni mikor még nedves a hajunk. Én beszereztem a DermaGene Grow My Hair hajnövesztő, hajhullás elleni szérumját is, aminek csoda finom szőlő illata van. Ez a hajszérum minoxidilt, szőlősejtet, koffeint, niacinamide-ot, vitaminokat és gyógynövényeket is tartalmaz.
Én mindig a kezembe szoktam egy pár cseppet cseppenteni és azt bemasszírozom a fejbőrbe, aminek hihetetlenül frissítő és hűsítő érzése van. A szérumot a fésűbe adagolva is felvihetjük a fejbőrre (be kell cseppenteni a készülékhez tartozó kis pepitával és a kelése közben elektromos hajnövesztő fésű automatikusan adagolja a hatóanyagot).
Egy kezelés 10 percet vesz igénybe. Kiválaszthatod a saját fejbőrödnek való hajkezelési módot és a fokozatát is.
Először azt javasolják, hogy alacsony fokozaton kezdjünk bele, hogy hozzá szoktassuk a fejbőrünket, onnan fokozatosan emelhetjük az erősségi szintet, hogy a lehető legeredményesebb kezeléseket tudjuk elvégezni.
Érzésre a hideg, meleg és bizsergető érzések keverednek. Tényleg érződik, hogy folyamatosan stimuláljuk a hajhagymáinkat. Nekem legalábbis nagyon jól szokott esni :). Annyira hozzá szoktam, mint a fogmosáshoz. Ha egyszer kihagyok egy kezelést, mert sietnem kell és nincs időm, akkor hiányzik, hogy kihagytam egy lépést.
img_9523.jpeg

KINEK JAVASLOM A KÉSZÜLÉK HASZNÁLATÁT?

Nagyon fontos a fejbőrünk ápolása - egy nő egyik legszebb ékszere a fején, arcán a haja (hajkoronája). Egy szépen ápolt hajkorona gyönyörűvé sugárzóvá varázsolja a tekintetünket, arcunkat is. Nem is szaporítom tovább a szót én mindenkinek szívből ajánlom ezt a készüléket aki hajhullással küzd, szeretné a fejbőrét és a haját ápolni szeretne még nagyobb figyelmet nyújtani az egészségesebb hajának és szeretne hosszabb, erősebb, szépen ápolt hajkoronát.
Fontos még, hogyha drasztikus hajhullással küzdötök érdemes és fontos egy vérvétel vizsgálat, hogy kizárják nincsen vashiány, hormonális probléma, gyulladás valahol a testben. Remélem tudtam segíteni nektek és, hogyha kipróbáljátok a DermaGene Grow My Hair 3in1 készüléket legalább annyira, de még jobban is szeressétek mint én!
Szép napot nektek!
Galló Lídia sminkes,fodrász ,szépségtanácsadó

Többet szeretnék olvasni a Grow My Hair termékekről!

ÉRDEKEL A VIDEÓS ÖSSZEFOGLALÓ:

 

Címkék: teszt