A fogyókúrán túl: zsírbontás otthon, egyszerűen-Dóczy Júlia újságíró 3 hónapos tesztje (1. rész)

Első rész

julia_doczy_mc_hungary_2.jpg

Julcsi szépségipari újságíró, több híres női magazinnak is rendszeresen ír. Vállalta, hogy 3 hónapig teszteli a CaviHome Kavitációs Zsírbontó gépünket és őszinte, hiteles véleményt ír. Lássuk az első cikkét az első benyomásokkal!

A fogyókúrán túl: zsírbontás otthon, egyszerűen

Az tetszik a legjobban ebben a kütyüben, hogy nem árul zsákbamacskát. A sikerhez a kezelés, na meg persze egy kis diéta és egy kis edzés is szükséges. Amikor valami azonnali hatást ígér, mindig kételkedek, de itt egy több oldalról megtámogatott, átgondolt kezeléstervről van szó, és ami a legjobb, hogy otthon, én magam is elvégezhetem.

Meg kell, hogy valljam, az utóbbi időszakban nagyon rákaptam az otthoni szépségkütyükre. A sok munka és a mindennapos teendők mellett nagyon ritka, hogy eljussak egy szalonkezelésre, ezeket az eszközöket viszont bármikor használhatom. Nem kell előre időpontot foglalni, ha úgy van időm, akkor délelőtt, máskor viszont, akár este tízkor is nekiülhetek megcsinálni. Az otthoni kavi kezelőgépet már elég régóta szerettem volna kipróbálni, úgyhogy alig vártam, hogy a DermaGene Cavihome Kavitációs zsírbontó készülék megérkezzen hozzám.

dermagene_kavi_2.jpg

Nem is értem, hogyan lehet ennyi erő ebben az apró gépezetben, amely akár a táskámban is elfér. Méretével és letisztult külsejével azonnal, az első rostán csillagos ötössel átment. Persze mielőtt bevetettem volna, ahogyan a szőrtelenítőnél, itt is alaposan utánaolvastam a gépnek. Szerettem volna tényleg mindent megtenni annak érdekében, hogy ne csak látszatkezeléseket csináljak. A holisztikus megközelítésben hiszek, szerintem ugyanis akkor lesz hosszú távon is szép eredménye egy kezelésnek, ha több fronton is megtámogatjuk (étkezéssel, mozgással, étrend-kiegészítőkkel, stb.). Tehát egyáltalán nem riadtam vissza a zsírbontó kezelések mellé javasolt diétától és a rövid mozgástól sem. Teljesen logikus, hogy a géppel lebontott zsírnak valahogy ki kell ürülni a szervezetből, ennek érdekében pedig megpróbálok mindent megtenni én is. Elő is készültem a napra a diéta szerint, illetve úgy kalkuláltam, hogy beleférjen egy harmincperces kardió is a kezelés után.

Úgy olvastam, hogy a leghatékonyabb, ha reggel végezzük el a zsírbontást, így hát bekapcsoltam a kedvenc sorozatomat és megkezeltem a hasi terület kezelését –itt sosem árt egy kis feszesítés és zsírbontás. A folyamat körülbelül negyven percet vett igénybe: négy részre bontottam a területet, majd egyenként tíz percig körkörös mozdulatokkal kezeltem. A gél elsőre kicsit hideg volt, illetve az ultrahangot is meg kell szokni a fülnek, de ennyi kellemetlenséget simán feláldozok a hatékonyság oltárán. Nem fájt, nem volt érzékeny, ici-picit pirosabb lett a bőröm a kezelést követően, semmi több. Amit már az első alkalom után egyértelműen láttam, hogy a bőröm feszesebb lett. Utána a mozgás pedig még jól is esett a testemnek. Jó érzés volt, hogy már kora reggel tettem a testemért, szerintem ez is az önszeretet, az öngondoskodás egyik formája.

Ha valamitől, talán kicsit a diétától tartottam. Nem láttam át, hogy mennyire lesz nehéz betartani egy sűrűbb napomon. A kezelés mellé ugyanis, aznapra cukor és szénhidrátmentes diétát ajánlanak, mint megtudtam azért, hogy a szervezet a lebontott zsírt használja fel és ne a plusz bevitt ételekből nyerje a fő energiát. Úgyhogy bár tejterméket egyáltalán nem eszem, felszerelkeztem vega sajtokkal, csirkével, salátával és zöldségekkel. Az ebédemet még előző este megcsináltam, így ezzel se kellett bíbelődni. Egész nap olyan könnyednek éreztem magam, úgyhogy a nap végén meg is állapítottam, hogy kifejezetten jól fog esni ezt heti kétszer megcsinálni. Alig várom, hogy megnézzem, milyen hatása lesz egy vagy akár három hónap múlva.

Dóczy Júlia, Újságíró

Elolvasom a második részt: Az alakformálás csak a kezdet, a kezelés egészségesebb életmóddal is jár

cavihome_otthoni_zsirbontogep_kicsi.jpg

Megnézem a DermaGene® CaviHome Kavitációs Zsírbontó Készüléket