A lapos has titka – három hónapos teszt a kavitációs zsírbontó géppel - Dóczy Júlia újságíró 3 hónapos tesztje (3. rész)

Dóczy Júlia

julia_doczy_mc_hungary_2.jpg

Julcsi szépségipari újságíró, több híres női magazinnak is rendszeresen ír. Vállalta, hogy 3 hónapig teszteli a CaviHome Kavitációs Zsírbontó gépünket és őszinte, hiteles véleményt ír. Lássuk a harmadik cikket az eredményekkel!

Három és fél hónap telt el, és sokkal jobban érzem magam a bőrömben. A kavitációs
zsírbontás hatására nemcsak a hasam lett feszesebb, a kezelési folyamat egy ponton felhívta a figyelmemet arra is, hogy a szervezetem eltért az egyensúlyi állapotától, így gyorsan azt is helyrebillentettem.

A DermaGene cavihome kavitációs kezelés az első időszakban nagyon szépen formálta a hasamat, azonban egy ponton úgy éreztem, hogy megrekedek. Nem vagyok az a típus, aki könnyen feladja, ha valamit a fejébe vesz, így elkezdtem utánajárni a témának és a lehetséges okoknak. Érdekelt, hogy mi akadályozhatja a további alakformálást.

Nehézségek az első hónap után


Azt tudtam, hogy nem a gép a hibás, hiszen sokaknál olvastam a hatékonyságáról, így abszolút magamnál kerestem a probléma forrását. Találtam bejegyzéseket arról, hogy egyesek elengedik a kezdeti lelkesedést, és bár a kezelést végigcsinálják, utána nem mozognak rendesen vagy picit csalnak az egynapos diétában (ettől viszont leáll a fogyás). Nálam azonban ez nem merült fel, mert tényleg nagyon elkötelezett voltam. Ekkor bukkantam rá, hogy a szervezetem egyensúlyi kibillenése is okozhatja a megrekedést.

Az én történetem


Ajánlottak egy táplálkozási tanácsadót, aki segített bemérni a testem aktuális állapotát. Kiderült, hogy van egy kis cukoringadozásom és a hormonháztartásom is kibillent, mindez pedig megakadályozza, hogy rendesen fogyni tudjak, a szervezetem ugyanis raktároz és beindítja a jojo effektust. Kaptam egy étrendet és abban maradtunk, hogy figyeljük, hogyan reagálok rá. Ahogy elkezdett visszabillenni a működésem a rendes kerékvágásba, a kavis kezelés újra látszódott a hasamon. A kettő együtt pedig aztán tényleg szép eredményeket hozott. Nem csak feszesebb, öt kilóval kevesebb is vagyok. Persze nem biztos, hogy mindenkinek erre van szüksége, ha megreked, hiszen mindannyiunknak máshogy működik a szervezete. Ami miatt viszont szerettem volna megosztani a történetemet, hogy igenis érdemes utánamenni, mi zajlik a testünkben és nem kell megijedni egy kis stagnálástól, hiszen ahogy az én esetemben is, még jó is kisülhet belőle.

A végeredmény


Már pár hét alatt éreztem magamon megint a változást - ráadásul a kavi nemcsak fogyaszt, hanem nagyon szépen feszesíti is a bőrt. Most kell egy kis pihenőt tartanom, mert három hónapnál nem szabad tovább használni, de az biztos, hogy évente egy-két alkalommal (például a tavaszi vagy az őszi méregtelenítésnél) bevállalok majd egy ilyen kúrát. Érzem, hogy rendkívül megtámogatja a fogyást, és a bőröm feszesebb, rugalmasabb tőle. Lehet, a következő kezelést a combomon próbálom ki, ugyanis azt írják, nagyon szépen eltünteti a narancsbőrt is. A puding próbája az evés, szóval kíváncsian várom, mit tudok majd kihozni belőle.

Dóczy Júlia, Újságíró.

Megnézem a DermaGene® CaviHome Kavitációs Zsírbontó Készüléket