Az otthoni szőrtelenítők csúcsa: lehetetlen letaszítani a trónról - Dóczy Júlia újságíró 3 hónapos tesztje (1. rész)

julia_doczy_mc_hungary_2.jpgJulcsi szépségipari újságíró, több híres női magazinnak is rendszeresen ír. Vállalta, hogy 3 hónapig teszteli a Light 3in1 otthoni végleges szőrtelenítő IPL gépünket és őszinte, hiteles véleményt ír. Lássuk az első cikket, az első benyomásokkal!

A következő időszakban a kavitációs zsírbontó mellett egy Derma Gene Light 3in1 IPL szőrtelenítőt is tesztelek. Megírtam nektek, milyen volt először kézbe venni és használni ezt a szupergépet. Vigyázat, olvasás közben lehet, hogy te is rájössz: el kell dobnod a borotvát!

A szőrtelenítés számtalan formáját kipróbáltam már: a gyanta, a krém, a borotva, az epilátor, mind megfordult már a kezeim között, de hát tudjuk jól, ezek mind tüneti megoldások. Csináljuk, mert nem találunk jobbat, de igazából mindegyik valamilyen szempontból macerás. Az egyik azért, mert mindig ki kell várni, hogy a szőr megnőjön, a másik azért, mert csupán két napig tart - valahogy egyik sem teljes. Úgyhogy bíztam benne, hogy ezzel a géppel végre egy igazán jó megoldásra lelek.

dermagene_ipl_2.jpg

A kezdetek

Mielőtt belekezdtem volna a kezelésbe, jól szemügyre vettem a szőrtelenítőt, átnéztem, hogy mi mindent tud. Elsőre például feltűnt, hogy a gépet arckezelésre is lehet használni, ugyanis egy másik programmal a pattanások kezelése, de még a feszesítés, bőrmegújítás sem jelent gondot. Bár nekem az arckezelésre már megvannak a kedvenceim itthon, jó tudni, hogy ezt is bármikor bevethetem a cél érdekében.

Nagyon kényelmes egyébként a kialakítása, ahogy a kavi gép, ez is gyönyörű és szeretem, hogy a dobozba belecsempésztek magyar nyelvű kisokost az általános használati utasításon túl. Megnéztem az összehasonlítást a többi otthoni IPL szőrtelenítővel szemben, és meg kell, hogy mondjam, nagyon felkeltette az érdeklődésem. A többiekhez képest a gép magas energiával dolgozik és a kezelőablak is elég nagy, így hát hatalmas reményeket fűztem hozzá.

A kezelésről

Az egyetlen dolog, amitől tartottam, az a fájdalom volt. Mivel korábban már teszteltem egy szalonos lézeres szőrtelenítést, ami nem volt túl kellemes, fogalmam sem volt, hogy az IPL-től mit várhatok. Kezembe vettem hát a könnyű kis szuperkütyüt és a legalacsonyabb szinten villantottam egyet. A fájdalom? Semmi. Ez azért megnyugtatott, úgyhogy szépen lassan el is kezdtem feljebb menni. Nem mondom, hogy négyesen, ötösön egyáltalán nem érzem, néha kicsit csíp – hiszen a szőrtüszőt valahogy ki kell égetni -, de erős fájdalomnak semmiképp nem mondanám. A hűtésgombot bekapcsolva meg pláne alig érzem.

A gép nem villan addig, amíg rá nem fekszik a bőrre, úgyhogy én még a csomaghoz kapott szemüveget sem használtam hozzá, elfordulok vagy becsukom a szemem, amikor villantok. Szerintem huszonöt perc alatt a lábamon, a kezemen és a hónaljamon is végigmentem. Persze egy alkalomtól még nem várok csodát, de rettentően érdekel, hogy mennyi idő után látszódik majd az eredmény. Azt javasolják, hogy csináljuk végig az egy, másfél évet, úgyhogy nincs mese, készüljetek az újabb és újabb beszámolókra. Én magam is kíváncsian várom, hogy mit mesélhetek.

Dóczy Júlia, Újságíró

  

Elolvasom a második részt: „Hatékony és fájdalommentes!” 

152160.jpg

Megnézem a DermaGene Light 3in1 Végleges Szőrtelenítő Készüléket!