„Hatékony és fájdalommentes!” – személyes vélemény a végleges szőrtelenítésről - Dóczy Júlia újságíró 3 hónapos tesztje (2. rész)

julia_doczy_mc_hungary_2.jpgJulcsi szépségipari újságíró, több híres női magazinnak is rendszeresen ír. Vállalta, hogy 3 hónapig teszteli a Light 3in1 otthoni végleges szőrtelenítő IPL gépünket és őszinte, hiteles véleményt ír. Lássuk a második cikket, az első tapasztalatokkal. 

Még csak másfél hónap telt el, azaz három kezelésen vagyok túl a Derma Gene Light 3in1 IPL szőrtelenítővel, de az eredménnyel maximálisan meg vagyok elégedve.

Már most is többet hozott ez a készülék, mint amire számítottam. Nagyon egyszerű kezelni, pikk-pakk kész vagyok vele, a nap bármilyen szakaszában beilleszthetem és még hatékonynak is bizonyul. Kell ennél több?

Amit jó tudni

Végleges szőrtelenítésként korábban lézert és más itthoni IPL gépet is próbáltam, de a lézer amennyire hatásos, annyira fájdalmas – és abból is kell ám jó pár kezelés-, a másik típusú itthoni IPL pedig nem volt túl eredményes. Utóbbit mi sem bizonyítja jobban, mint maga a DermaGene gép. Bár még csak háromszor kezeltem magam, a lábamon már nagyobb foltokban nem nő szőr, bár biztos kicsit megalapozta a helyzetet a korábbi kezelés, de most végre látványos is a változás. Persze versenyelőnyben van azokkal a területekkel szemben, ahol előtte nem használtam IPL-t (például a hónaljamnál vagy a karomnál). Itt-ott már itt is vannak halvány foltok, de ide azért még több kezelés kell majd a látványos eredményhez. Bár a Derma Gene Light 3in1 IPL papíron is kitűnt a többi szőrtelenítő közül, már ezzel a pár kezeléssel is bebizonyította, hogy mit tud és mire lehet számítani.

dermagene_ipl_1.JPG

Az IPL szőrtelenítés menete

Ahogy az első blogposztomban is írtam, szerencsére számomra a kezelés egyáltalán nem fájdalmas - pláne, ha bekapcsolom a hűtés funkciót-, maximum néha kicsit kellemetlen és ez azóta sincs másképp. Másfél nappal korábban szoktam borotválkozni, így pont akkorára nőnek meg a szőrszálak, hogy a fény elérjen a szőrtüszőbe és meggátolja a növekedésüket. Szerintem ezt mindenkinek magának kell kitapasztalni, hogy mennyi idő kell hozzá, a hivatalos egyébként 1-3 mm között van, nálam ehhez másfél napra van szükség. Arra érdemes figyelni, hogy ha már erős perzselt szagot érzünk, akkor túl hosszúra hagytuk a szőrt, ilyenkor irány újra a fürdő és a borotva és kezdjük elölről a folyamatot.

A kezelés alatt nem szabad gyantázni vagy epilálni, de ha minden jól megy én nyárra már csak havonta, másfél havonta egyszer szeretném elővenni a borotvát és a gépet is.

A lábamon a folyamatos villanásos programot szoktam választani, így sokkal könnyebben, gyorsabban végzek a területtel, máshol azonban óvatosabb vagyok, mert elég sok az anyajegyem, így biztonságosabbnak érzem, ha én magam villantok, amikor jó helyen van az eszköz. Szerencsére a fény a szememet egyáltalán nem zavarja, de villanáskor mindig el is fordulok.

Egy kis énidő

A kezeléseket körülbelül kéthetente, esténként szeretem beiktatni, utána egy bőrnyugtató, shea vajas testápolóval vagy épp cicakrémmel kenem be az érintett területeket, így kipirosodásnak nyoma sincs. Sőt, ilyenkor végigcsinálok egy hosszabb szépségrutint is, amiben megadok az arcomnak és a testemnek is minden olyan bőrtápláló, hidratáló, kényeztető összetevőt, amire épp szüksége van. Szerintem nagyon fontos az énidő, szüksége van rá a testünknek és a lelkünknek is - még akkor is, ha néha nehéz rá időt szakítani. És ha már az időről beszélünk, az egyik legjobb dolog ebben a végleges szőrtelenítésben, hogy nem kell előre időpontot foglalnom, beilleszteni a rohanó napjaimba, hiszen akkor végzem el a kezelést, amikor épp belefér, akár este 10-kor is. Ez hihetetlen nagy előny számomra, hiszen eléggé rohanós életet élek.

Dóczy Júlia, Újságíró

Elolvasom a harmadik részt: Sokan nem is tudják, miről maradnak le egy otthoni IPL szőrtelenítő nélkül 

Megnézem a DermaGene Light 3in1 Készüléket!

img_5073.jpg

Címkék: teszt