Sokan nem is tudják, miről maradnak le egy otthoni IPL szőrtelenítő nélkül - személyes vélemény a végleges szőrtelenítésről - Dóczy Júlia újságíró 3 hónapos tesztje (3. rész)

julia_doczy_mc_hungary_2.jpgJulcsi szépségipari újságíró, több híres női magazinnak is rendszeresen ír. Vállalta, hogy 3 hónapig teszteli a Light 3in1 otthoni végleges szőrtelenítő IPL gépünket és őszinte, hiteles véleményt ír. Lássuk a harmadik cikket a 3 hónap tesztelés után!

Már három hónap is eltelt, mióta először a kezembe vettem a Derma Gene Light 3in1 IPL gépet, és még mindig pont ugyanannyira imádom, mint az első pillanatban. Ez nyilván annak is köszönhető, hogy a hatása egyre látványosabb, és ha minden jól megy, nyáron talán már nem is kell aggódnom a strandidőszakban a szőrtelenítésen.

Pont a legjobbkor csinálom az otthoni IPL-es szőrtelenítéseket, így ugyanis nyárra már majdnem kész leszek az egyéves kezelési tervemmel. Tehát ha minden jól megy, egy-egy ismétlő villantás kivételével majdhogynem hátradőlhetek, hogy élvezzem a gép eredményeit. Bár a szépségkütyüt a nyári hónapokban is lehet használni, a sok napsütés miatt jó pár alapszabályt be kell tartani, így talán picit körülményesebb, ha ilyenkor kezd neki az ember.

Várva várt eredmények

Ahogy a korábbi blogposztokban már írtam erről: a karomon, a lábamon és a hónalj területén végzem a szőrtelenítést. Ezek közül a legnagyobb változást a lábamnál értem el, ahol most már csak foltokban jelennek meg kóbor szálak, illetve itt és a karomon is észrevettem, hogy sokkal lassabban nő a szőr. A hónalj területét később kezdtem el kezelni, de már itt is vannak látható jelei a változásnak (például apróbb kikopott foltok), úgyhogy bizakodó vagyok e-téren is. 

Tudományos háttér

Egy kisebb nehézséget tudok említeni ebben a jelenlegi időszakban, hogy bár még teljesen nem tűnt el a szőr, de már így is nagyon boldog vagyok a lábamon és a karomon az eredménnyel, ezért a szőrtelenítést a rendszeresebb 2 hétről elkezdtem kitolni 3-4 hétre. Szerencsére egy kis utánajárás után kiderült, hogy nem vagyok egyedül ezzel, sőt, a szakértők szerint az első két hónap után az ismétlő kezeléseket elég már csak havonta végezni.

A havi egy kezelést viszont még egy évig nem szabad abbahagyni, mondom is, hogy miért fontos ez! A szőrszálak három fázison mennek keresztül: egy aktív növekedési fázis (ilyenkor kezelhetőek az IPL géppel), egy degradációs fázis (a szőr ezekben a napokban abbahagyja a növekedést), és egy pihenő fázis (amely több hónapon keresztül is eltarthat, ilyenkor hullik ki a szőr és nő helyette másik). Sajnos az utóbbi két fázisban a szőrszál nem kezelhető. Ráadásul a szálak nem egyszerre vannak ugyanabban az állapotban - szőrzetünk csupán 20-30%-a jut el egyidőben a növekedési fázisba-, így az ismétlődő kezelések rendkívül fontosak a hosszú távú hatás érdekében.

Amit a legjobban imádok benne

Már most sem kell naponta borotválnom, vagy várni arra, hogy mikor nő meg annyira a szőr, hogy gyantázható vagy epilálható legyen. A bőröm is nagyon szép, amióta kezelem, nincsenek begyulladt szőrtüszők sem– az IPL egyik előnye ugyebár, hogy a bőrrel is csodát tesz. Ráadásul mostanában a kedvenc sorozatom közben szoktam szőrteleníteni, könnyű, gyors, egyszerű, fájdalommentes – szerintem a legjobb módszer, amit valaha kipróbáltam. És azt ígérik, hogy az egy-másfél éves kezelést követően akár 5-7 évig tartó szőrmentességet érhetünk el. Szerintem ez mindent megér!

Dóczy Júlia, Újságíró

 

img_5073.jpg

Megnézem a DermaGene Light 3in1 Végleges Szőrtelenítő Készüléket!