Ráncfeltöltése otthon: Személyes vélemény a FaceTight Mátrix Rádiófrekvenciáról – Galló Lídia 2 hónapos tesztje

Lídia sminkes, fodrász és szépségtanácsadó. Vállalta, hogy 2 hónapig teszteli FaceTight Rádiófrekvenciás arcfiatalító és ránckezelő készülékünket és őszinte, hiteles véleményt ír. Lássuk a cikket a tapasztalataival.

Lassan egy éve nyílt lehetőségem megismerkedni a DermaGene több arc és testkezelő termékével, amiért nagyon hálás vagyok. Személyes kedvencemmé vált a DermaGene Facetight mátrix rádiófrekvenciás arcszépítő készüléke. Karácsonyra kaptam ezt a fantasztikus csoda arckezelő gépet, amit azóta rendszeresen használok és szívből ajánlok minden hölgy társamnak.

Miért ajánlom otthoni használatra a rádiófrekvenciát?

Szeretnék pár személyes tapasztalatot is megosztani veletek, a termék használatával és eredményességével kapcsolatban:

Ami a külsejét illeti szerintem nagyon szép és elegáns kiszerelésbe tették elérhetővé számunkra a készüléket, ajándékba is tökéletes meglepetés lehet magunknak vagy szeretteinknek. A csomag tartalmaz egy átalakítót is így külföldre is tudjuk vinni magunkkal egy utazás során.

arcfeszesito_keszulek_kicsi.jpeg

Én az esti arcápolási rutinomba tudtam kényelmesen beilleszteni ezt a szuper arcfiatalító arckezelést.

A használata nagyon egyszerűen elsajátítható, nem fájdalmas, kellemes érzést nyújt.

Első használat előtt feltöltöttem és utána tükör előtt vagy akár a ház bármely területén tudtam intézkedni közbe és mozgatni vezeték nélkül is a készüléket.

Alapos arctisztítás, és a hialuronos vezetőgél (DermaGene Hialuronsavas Vezető Gél) felvitele után kezdődhet a kezelés. Három fokozatot lehet állítani egy enyhébb, közepes és erősebb fokozatot. Én először a legalacsonyabb fokozatot használtam, ezt is ajánlják a használati utasításban. Háromszor szoktam végig menni az arcom egész területén, lentről felfele majd belülről kifele haladva, ez az anti-aging kezeléseknél nagyon fontos.

Ahogy haladtam a kezelésekkel növeltem az erősségi szintet, mostanra a készüléket a legmagasabb fokozaton szerettem meg a legjobban alkalmazni az arcomon. A szem körüli részre továbbra is a legalacsonyabb fokozatot használom, illetve erre a területre a DermaGene EyeLifter 4in1 készüléket szoktam még bevetni a hatékonyság fokozása érdekében. Nekem nagyon kellemes érzés, ahogy használat közben picit masszírozza, bizsergeti, felmelegíti a bőrömet. Mikor időm engedi, szeretem a nyak és dekoltázs területén is végig vezetni a készüléket.

Tapasztalataim a kúra után:

Én már végig csináltam egy kúrát, ami során 2 hónapon keresztül 1 vagy 2 hetente egy alkalommal végeztem el a kezelést. A kezelés maga körülbelül 20-30 percet vehet igénybe az arcápolással együtt. Első használatánál először kipirultabbá vált az arcbőröm, majd később hozzászokott a rádiófrekvenciához. A kezelés során hő éri a bőrt, így ez teljesen normális reakció. Már első használat után szerintem látványosan feltöltődött, hidratáltabbá is vállt. Nekem az esti arcápolás részeként vált be a kezelés, így pihentetni tudjuk az arcunkat és nem éri napfény sem. A rádiófrekvenciás kezeléseket követően ugyanis fontos, hogy pár napig extrán figyeljünk a megfelelő fényvédelemre. Másnap reggelre minden használat után egyre szebbnek láttam és látom az arcbőrömet. Az én bőrtípusom egyébként kombinált: tág pórusok, olajosodó vagy szárazabb bőr felület jellemzi.

A kezeléseket az elvégzett kúra után is folytatom, 2-3 hetente egy kezelést építettem be a jelenlegi rutinomba.

A FaceTight Rádiófrekvenciás készüléket alkalmazva jobban oda figyeltem a megfelelő folyadék bevitelre és kollagén, Hialuron, valamint vitaminok fogyasztására is. Azt vettem észre, hogy a bőröm kisimultabb, hidratáltabb, feszesebb, a pórusok összébb húzódtak, a homlok területét szépen lemattítja, így tökéletes bőr alapot tud nyújtani akár egy szép smink elkészítéséhez is.

Az eredmények egy kezelés után is látványosak:

gallo_lidia_before_after_1.jpg

 

Galló Lídia, sminkes, szépségtanácsadó

 

Érdekel az otthoni Rádiófrekvenciás Készülék!

 

Lídia tapasztalatait, egy kezelést és az azonnali látványos változást videóban is megnézhetitek: